Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T09:36:39+03:00
Începutul sistemului nostru solar şi implicit al Terrei a depins de moartea unei stele masive. Atunci când o stea de dimensiuni mari se stinge are loc o explozie colosală în urma căreia sunt aruncate în spaţiul cosmic cantităţi impresionante de materie. Materialul rămas în urma unei asemenea explozii se adună treptat sub efectul gravitaţiei pentru a forma noi stele şi planete. La fel s-a întâmplat şi în cazul sistemului nostru solar, apărând astfel Soarele şi un număr de aproximativ douăzeci de planete. 
2 5 2
2014-10-02T09:42:45+03:00
Pamantul s-a format in urma unei mari explozii Big Bang . Forta de gravitatie (atractie) face ca in univers ,corpurile mai mari sa atraga corpurile mai mici.