Construiti enunturi in care urmatoarele cuvinte sa aiba sensuri diferite:cheie,produs,linie,nota,cilindru.Multumesc anticipat!

2
Cheie:Cuvântul cheie este carte.Caut o cheie mica pentru acest jurnal.....Produs:Acest produs expira mâine. Caietul este produs în Italia...Linie:Am cumpărat o linie noua. Totul este făcut la linie.......Nota:Am luat nota 10.Va rog sa imi aduceti nota de plata......Cilindru:Cilindrul este o formă geometrica.Firma CILINDRU este nouă

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T08:49:02+03:00
Cheie- Alex a gait cheia rezolvarii exercitiliului. (solutie)
        - Alex a gasit cheia pierduta. (cheia de la casa)
produs - S-a aflat produsul numerelor (inmultirea la matematica)
            - Au adus produse noi. (produse consmetice de exemplu)
linie - Copii s-au asejat in linie dreapta. (in sir indian)
       -Linia s-a rupt. (rigla)
nota: -Mihai a luat nota 4.
         -Nota DO este la inceputul cantecului. (nota muzicala)
cilindru - Azi am invatat despre cilindru (forma geometrica)
            - 

80 4 80
2014-10-02T08:57:48+03:00
Mie mi s-a rupt cheia in usa. tatalui meu ii trbuie o cheie de 10 pt a desfsce un surub.maria a cumparat un produs expirat. eu nu stiu produsul unui exercitiu. anei i s-a rupt linia.eu am tras o linie dreapta la caiet. costel a luat o nota buna la engleza. chelnarul m-ia adus nota de plata. la matematica am de facut un cilindru.
19 4 19