Răspunsuri

2014-10-01T23:58:30+03:00
2+4+6+....100=2(1+2+3+...+50)=2·50·51:2=2550

is doar clasa a 5 -a
mi le faci plz ca am nevoie
2+4+6+....100=2(1+2+3+...+50)=2·50·51:2=2550
3+7+...+43=11x43/2=253
7+14+...+2002=7(1+2+3+...+286)=287.287
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T00:13:52+03:00
Suma lui Gauss: 1 + 2 + 3 + ... + n = [(n + 1)n]:2
Si cealalta formula (termenii se aduna constant cu un anumit numar):
(ultimul termen + primul termen) • [(ultimul termen - primul termen) : (al doilea termen - primul termen) + 1]:2

Rezolvare:

2 + 4 + 6 + ... + 100=
= 2(1 + 2 + 3 + ... + 50)=
= 2[(50 + 1)50]:2=
= 51 • 50=
= 2550

3 + 7 + 11 + ... + 43=
= (43 + 3)[(43 - 3) : (7 - 3) + 1]:2=
= 44(42 : 4 + 1):2=
= 22 
• 11,5=
= 253

7 + 14 + 21 + ... + 2002=
= 7(1 + 2 + 3 + ... + 286)=
= 7[(286+1)286]:2=
= 7(287 
• 286):2=
= 7 • 287 • 143=
= 287287
ms !!!!!
auzi dar acola la 1 dupa = 2(1+2+3+...+50)= ce e dupa 2? xsau + sau -?
Este inmultit. De la a cincea in sus nu se mai pune semnul inmultit atunci cand se inmultesc un termen cu o paranteza sau doua paranteze (sau cel putin asa zice profa ^^).