Răspunsuri

2014-10-01T23:12:21+03:00
In primul rind caietul trebuiesa fie invelit si liniat(cu cimp), pe urma trebuie sa ai un scris frumos, daca ai scrise in caiet notiuni sau informatii foarte importante poti sa le colorezi...(profesorul de fizica m-a launat cind a vazut cum mi-am organizat caietul, data am colorato cu culoarea rosie, concluziile cu violet, notiunile cu verde s.a.) NU TREBUIE SA-TIO RGANIZEZI CAIATUL ASTFEL INCIT SA LE PLACA LA ALTII, DAR TREBUIE IN PRIMUL RIND SA-TI PLACA TIE! Cind deschizi caietul trebuie repede sa poti gasi ceia de ce ai nevoie! (eu astfel mi-am colorat caietul de fizica fiindca asa imi era mai comod sa dasesc ceia de ce am nevoie si nu pentru ca sa-mi puna nota buna, de aceia profesorul a apreciat asta)
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T23:28:33+03:00
Caietul este oglinda elevului. Elevul este obligat să asculte obligator pe orice profesor care îl obligă să prezinte orice caiet. Elevul este obligat să scrie frumos şi fără greşlă greşeală. Orice porc sau mîzgîleală aduce cu sine scăderea notei la purtare sau exmatricularea.
2 5 2