Traduceti urmatoarele propozitii , corect va rog!
What are Greg and Tim doing at thr moment ?
Why thei both a bit unhappy?
Why do they get angry when thry're together?
Hou are they alike in personality?
Why did they attract attention when they were young?
What was strange about Greg's appendicitis?

2

Răspunsuri

2014-10-01T22:38:46+03:00
Ce fac Greg si Tim in momentul de fata?

De ce sunt amandoi putin suparati?
De ce se amandoi se enerveaza cand sunt unul cu altul?\
a 4.a nu stiu cum sa o traduc..nu.i vad logica
De ce atrag atentia cand sunt impreuna?
Ce e in neregula cu apendicea lui Greg?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T22:41:47+03:00
Ce fac Greg si tim in acest moment 
de ce sunt amndoi nefericiti
de ce se enerveaza cand sunt impreuna
ce tip de personalitate au 
de ceau atras atentia cand au fost tineri
ce a fost ciudat cu apendicul lui greg 
2 3 2