Răspunsuri

2014-10-01T22:17:02+03:00
Creatia cand o faci pentru tine este o joaca cand o faci si vrei s-o expui este aventura .
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T22:22:55+03:00

Si eu am avut aceeasi tema :) ...

A crea este a face ceva ce nu exista inainte .

Fiecate creatie este unica . Nu putem crea ceva din nimic dar ne jucam cu lucrurile care existau dinainte,

Atunci cand creezi lasi imaginatia libera ca atunci cand te joci .

creatia implica effort , uneori poti intalni obstacole la fel ca intr-o aventura . Fiecare creator ste unic de aceea si creatia lui este unica .

Intr-un cuvant , creatia este descoperire si originalitate

11 4 11
N-ai pentru ce !! Mai avem si noi nevoie din cand in cand de un mic ajutor :) si eu am nevoie sa argumentez de ce cartea este un dar pentru cititor
Cartea este considerata un dar oferit cititorului deoarece un cititor citeste mai ales din placere si cum domeniul cititorului este cititul, normal ca instrumentul la care lucreaza este cartea iar uneltele sunt ochii. ... :))
Super ! Mersi !!
:*
:)