Răspunsuri

2014-10-01T22:20:36+03:00
Expresii:
A-i face zile fripte.
A face focul.
A face parul.
A-i face cu ochiul.

Sper ca te-am putut ajuta! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T22:20:40+03:00
A face focul=a aprinde focul
a face zile fripte cuiva=a chinui pe cineva
a-si face jocul=a-si realiza cele puse la cale
a face valuri= a atrage atentia
a-si face ganduri= a se ingrijora
a face primul pas=a incepe

2 5 2