Vreau sa desenez o bufnita si am nevoie de niste culori....recomandatimi niste culori!

2
multumesc,dar caut niste culori mai avansate,am uitat sa mentionez este o buha...
gri , galben si putin mar
maro
maro.. alb :) galben lasa'ti imaginatia sa zboare... nu toti suntem artisti.. conteaza munca si efortul depus
maro,alb,negru,gri..

Răspunsuri

2013-12-31T15:20:16+02:00
Maro,galben inchis,negru,maro deschis ..succes ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-31T16:00:25+02:00
Culoarea cea mai des întâlnită este maro închis și deschis, în partea anterioară fiind vizibile dungi în nuanțe de alb combinat cu negru sau galben.