Răspunsuri

2014-02-19T15:07:29+02:00
L-pronume personal forma neaccentuata persoana a treia numarul singular                      el- pronume personal forma accentuata persoana a treia numarul singular                        le-pronume personal forma neaccentuata persoana a treia numarul plural                          ele-pronume personal forma accentuata persoana a treia numarul plural                           
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T15:10:00+02:00
l-pronume personal forma neaccentuata persoana a treia nr singular                  
 el- pronume pers forma accentuata persoana a treia nr singular                     
 le-pronume pers forma neaccentuata persoana a treia nr plural                         
 ele-pronume pers forma accentuata persoana a treia nr plural 
2 5 2