Care a dat test initial la engleza la clasa a 7-a
, va rog sa mi spuneti ce v-a dat , ca dau si eu maine si nu stiu !

2
Pai mie mea dat ceva de tradus in limba engleya cu niste adjective trecute la plural ceva de genu..Nu Mai Stiu!
Da si difera de la un profesor la altul..Ş=

Răspunsuri

2014-10-01T21:40:44+03:00
Testele initiale diferă de la profesor la profesor fiecare preda in felul lui , intreabati colegii mai mari sau dacă sunteți doua clase intreabati pe cei care l-au dat deja de la tine de la școala .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T21:40:50+03:00
De facut o scrisorea pentru un prieten, de tradus cateva propozitii, de completat cu 'an' sau 'a' si de completat niste adjective la coparativ sau superlativ :D Mie asa mi-a dat
1 5 1