Răspunsuri

2014-02-19T14:53:29+02:00
Le spuse sa meraga mai repede.
Il chema in clasa
Caietele lor erau in banci.
Lui i-a placut poezia.
I-am cerut tema.
L-a certat pentru ce facuse.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T15:03:58+02:00
Le raspunse la intrebare. li se aranjase totul. Il puse in geanta. I la ascuns foarte bine Lar fi mancat Lui iar fi rusine. I-am dat o foaie. L-am fugarit mult.
2 5 2