Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-31T15:35:23+02:00
Cel mai mare divizor comun este produsul factorilor comuni,luati o singura data la puterea cea mai mica.
1. Descompunem numerele in factori de numere prime
2. Inmultim facturii comuni la puterea cea mai mica

Exemplu:  4 si 10

4 | 2       4 = 2 la puterea a doua
2 | 2
1 |

10 | 2      10 = 2 x 5
  5 | 5
  1 |
( 4, 10 ) = 2    ( este comun si are puterea cea mai mica )
1 5 1
2013-12-31T20:19:54+02:00