Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T21:23:38+03:00
A poate lua valori de la 1 la 9 iar b de la4 la 9 adica a=1numarul este23135 si b=4 numarul este24714 etc
Mersi mult!.
cu placere
asa, ca sa fie cel mai bun =)). ma apuc acum de scris mersi din nou
2014-10-01T21:24:17+03:00
Incepi asa...pentru "a" ai valorile [1;2;3;4;5;6;7;8;9] si pentru "b" valorile [4;5;6;7;8;9]
         O sa rezulte 36 de solutii...