Răspunsuri

2014-10-01T21:09:45+03:00
Din gama ingerilor de flori
S-a mai desprins o floare,
Va felicitam,scumpi profesori
Cu aceasta sfanta sarbatoare.

Din amurgul cel duios,
Ne dati soarele frumos,
Iar din cerul plin cu stele,
Luna si planetele.

Privind prin ale cunostintelor ocheane
Admiram marea si faimoasele oceane,
Caci doar de bine ne-nvatati,
Cum sa iubim frumosul si sa traim ca niste frati.

Noi nu stim ce-nseamna ura,
Stim sa protejam natura,
Caci a profesorului povata 
Nu o uiti intrega viata.

Profesorul ne ajuta sa culegem,
Sa cunoastem,sa-ntelegem
Taina picaturilor de ploaie
Ce din cer se scurg siroaie.

Va felicitam din suflet,dragi profesori,
Va dorim ani multi,usori,
Multa,multa sanatate
Si succese mari in toate.
Dar am nevoie de cintece..nu de versuri! Oricum merci!(K)
Comentariul a fost şters
multumesc mult)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T21:15:02+03:00
Demis Roussos - Come Waltz With Me, Fanfan - Les valses de Vienne