Răspunsuri

2014-10-01T21:09:06+03:00
A/1=b/2=c/3=d/4=a+b+c+d/10=360/10=36. Deci, a=36
b=72
c=108
d=144
Bafta!
Am folosit suma mas unghiurilor intr-un patr convex si proprietatea fundamentala a sirului de rapoarte egale.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T21:14:01+03:00
(a;b;c;d)d.p.(1;2;3;4)
a:1=b:2=c:3=d:4⇒a=1k
                           b=2k
                           c=3k
                           d=4k

stim ca a+b+c+d=360

1k+2k+3k+4k=360
10k=360
k=36

a:1=36
a=36

b:2=36
b=2·36
b=72

c:3=36
c=3·36
c=108

d:4=36
d=4·36
d=144
3 5 3