Încercuiţi litera corespunzătoare răspunsului corect.



1.
Alegeţi dintre următoarele elementul care face parte din componenta
software a calculatorului. (5p)


a) Mouse b) Sistemul de
operare c) HDD d) Imprimanta




2.
Alegeţi dintre următoarele unitatea de masură prin care se poate exprima
dimensiunea memoriei RAM. (5p)


MB b) Kg
c) GHz d)
Pixeli




3.
Alegeţi componenta fizică a sistemului de calcul responsabilă pentru
realizarea prelucrărilor matematice. (5p)


Memoria b) Microprocesorul c) HDD
d) Placa de sunet


2

Răspunsuri

2014-10-01T21:21:46+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T21:23:02+03:00
1. b) .... 2. a) .... 3b). CU PLACERE!!!@!@


1 5 1