Răspunsuri

2014-02-19T14:37:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A,b,c-numere cautate
a+b+c=660
c=2a
b=3a
Inlocuim: a+2a+3a=660
6a=660
a=110
b=110*3=330
c=110*2=220

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T14:41:29+02:00
A.I_____I
B.I_____I_____I_____I
C.I_____I_____I
Suma este 660 si avem 6 parti egale deci il aflam pe A :
 660:6=110 (A)
 110x3=330 (B)
 110x2=220 (C)
Verificare : 220+330+110=660
14 4 14
multumesc foarte mult :*
Cu placere !
:*
de unde esti ?