In trei depozite erau 1900 kg de zahar.Dupa ce s-au vandut din primul depozit 463 de kilograme,din al doilea 315 kg,iar din al treilea 207 kg,in depozite a ramas aceeasi cantitate de zahar .
Cate kilograme de zahar au fost in fiecare depozit?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-19T14:31:51+02:00
1.Cate kg de zahar s-au vandut in total ?
 463+315+207=985 Kg
2.Cate kg de zahar au mai ramas in cele trei depozite ?
 1900-985=915 kg
3.Cate kg au ramas in fiecare depozit ?
 915:3=305 kg
36 4 36
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T14:35:52+02:00
463+315+207=985
1900-985=915
915:3=305
305+463=768(kg de zahar au fost in primul depozit)
305+315=620(kg de zahar au fost in al doilea depozit)
305+207=512(kg de zahar au fost in al treilea depozit)
30 4 30