Se da piramida triunghiulara regulata dreapta VABC in care:
[AB]= 4 cm ;
inaltimea [VO]=6 cm .
Calculati : a) suma lungimilor tuturor muchiilor ;
b) aria totala a piramidei ( suma ariilor tuturor fetelor ) .

2

Răspunsuri

2014-10-01T20:43:24+03:00
La a) raspunsul e 8 si la b) 12. cu multa placere, tinere :)
daaaa .. multumesc muult .... ce mai raspuns magdutza !!! >:P
=)))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T21:16:34+03:00
A) 6*4=24
b)At=Al+Ab
  Al=Pb*ap/2=
  Pb=4*3=12
  Ap/2=latura radical din 3 supra 6 totul supra 2
  Ap=4radical din 3 supra 6 de unde se simplifica 4 cu 6 , iar sus ne ramane 2 radical din 3 supra 3
  At=12 * 2 radical din 3 supra 3 iar 2 radical din 3 supra 3  pui totul  supra 2
   apoi socotesti.
2 5 2