dar eu ma refeream ca este ca un fel de adjectiv..
Epitetul este un cuvant sau o fraza cu rol descriptiv care, prin alaturarea la un substantiv sau la un verb exprima o insusire deosebita a unui obiect, fiinta, idee, fenomen sau stare sufleteasca. Tudor Vianu (1898-1964, cunoscut critic si istoric literar, poet si eseist roman) definea epitetul ca “Partea de vorbire sau de fraza care determina, in lucrurile sau actiunile exprimate printr-un substantiv sau verb, insusirile lor estetice, adica acelea care pun in lumina felul cum le vede sau le sim
Wikipedia
Well that 's the thing I know I said I bn is not an adjective scz if not bn bn but I assure you it's 100 percent
alright

Răspunsuri

2014-10-01T20:28:02+03:00
Epitetul este o figura de stil.
Acesta poate fi de mai multe feluri : -cromatic ; -simplu; personificator etc..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T20:31:29+03:00

epitetul este o figura de stil.( este alcatuita din adjectiv+substantive).

ex. obraji dogorati, baiat obraznic.