Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T20:26:13+03:00
Nu   din cate stiu eu         mai uitete putin pe net sa fii sigur/a









dar atunci ce maninca bibanul, daca știi?
ai putea sa-mi dai niște exemple de lanțuri trofice dintr-un lac
scz am gresit mananca si broaste care innoate la suprafata apei mai mananca si pesti de marime cu el ,raci ,scoici,rame, insecte si larve
multu :*
;)
2014-10-01T20:35:23+03:00