Răspunsuri

2014-10-01T20:27:05+03:00
Geografia fizică este o ramură a geografieei care se ocupă de suprafața globului pamantesc și de fenomenele care au loc aici.Ex: hidrologie,climatologie,biogeografie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T20:59:00+03:00
Geografia este este studiul care se ocupă cu relieful, terenurile, trăsăturile, locuitorii și fenomenele Pamantului.

Ramuri
1. Geografia fizica
2.Geografia matematica
3.Geografia umana
1 5 1