Răspunsuri

2014-10-01T20:12:27+03:00
Fizic adica ochii parul vestimentatia
moral adica vorbea calumea era bine educat....

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T20:12:53+03:00
Portretul fizic se face,relatand fizicul acelu personaj pe care vrei sa il descrii,ex:marius are ochii albastri,mainile mici si este scund,iar cel moral se face de ex:Adrian este bun la suflet si iubitor fata de colegii lui,in timp ce Marian este foarte rau si obraznic
1 5 1