As dori sa imi ziceti o compunere in care ti-ai inchipui ca ai putea oprii timpul din loc.

2
Aici trebuie sa scrii un eseu cu pareri personale
Un text in care poti opri timpu din loc..
As face mustati cu marker-ul permanent la toata lumea laughing;
i-as da castane profei mele de sport, as arunca-o pe profa de romana in wc + as trage apa, i-as pune furnici in pantaloni profei de geogra, as incuia-o pe directoare in debara;
as lua toate animalutele de plus din magazine si le-as pune peste tot la mine in casa;

Răspunsuri

2014-10-01T19:52:14+03:00
Si cam ce iti imaginezi eu pot sa te ajut dar imi trebue anume la ce te gindesti
As face mustati cu marker-ul permanent la toata lumea laughing;
i-as da castane profei mele de sport, as arunca-o pe profa de romana in wc + as trage apa, i-as pune furnici in pantaloni profei de geogra, as incuia-o pe directoare in debara;
as lua toate animalutele de plus din magazine si le-as pune peste tot la mine in casa;
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T19:54:11+03:00
Compunerea-i cam asa... Vrei sa mergi dar nu poti, tot ce vedeai acum cateva minute vioi si in miscare acum a devenit ca o pictura,static,si fara viata... Cu o ora mai devreme  Gandestete ca ai gasit un ceas foarte vechi undeva intr-un loc abandonat pe care la-i testat asa din joaca si... bam tu esti stapan pe tot.
As face mustati cu marker-ul permanent la toata lumea laughing;
i-as da castane profei mele de sport, as arunca-o pe profa de romana in wc + as trage apa, i-as pune furnici in pantaloni profei de geogra, as incuia-o pe directoare in debara;
as lua toate animalutele de plus din magazine si le-as pune peste tot la mine in casa;