Răspunsuri

2014-02-19T14:07:10+02:00
X |___|___|___|___| 
x:4 |___|

x: 4 (sfertul sau)= 140 :5 = 28
x= 28 x4 = 112
Verificare: 112+28=140
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T14:08:24+02:00
A.I____I
b.I____I____I____I____I
 140:5=28 (nr. a)
 28x4=112 (nr.b)
 Verificare : 112+28=140
Nu spun asta. Spun doar ca am fost prima. Si nu mai scrie te rog cu CAPS LOCK -_-
CE
Mai frumos ar fi sa spui "Poftim?" :))
BOOZ
What ?