Răspunsuri

2014-10-01T19:29:04+03:00
Deasupra pui masa lui daca nu stii e x   si de supt masa molara a co2 ea este egala cu 12+32=44g/mol
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T19:29:43+03:00
Considerând o substanţă organica a cărei formulă chimică o putem scrie la modul general: CaHbOcNdXe, putem scrie raportul masic C:H:O:N:X = 12*a:1*b:16*c:14*d:AX*e, unde AX este masa atomică a halogenului X considerat. Cu siguranţă, raportul masic, ca unică informaţie referitoare la compoziţia substanţelor organice nu poate conduce la mai mult decât determinarea formulei brute a acestor substanţe. De aceea, la rezolvarea acestui fel de probleme, trebuie "speculate" orice alt fel de informaţii suplimetare mai mult sau mai puţin evidente.  uite .
2 3 2