a 8-a
Da-i drumu'! :)
prima: rombul abcd are lungimile diagonalelor ac= 32 si bd=24. Calculati:
a) aria si perimetrul b) distanta de la varful d la latura ab
Imediat.

Răspunsuri

  • MBB
  • Ambiţios
2014-10-01T19:25:31+03:00
Spune despre ce probleme este vorba
Se considera triunghiul isoscel mnp cu laturile mn=mp=25 si np=30 calculati: a) aria b) daca prin I, centrul cerc inscris in triunghiul mnp se duce o paral QS la latura np, aflati aria triunghiului MQS supra Aria Triunghiului Mnp
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T19:32:12+03:00
Mai lucrez la Distanta dintre latura si punct..
Iti fac pe o foaza si-ti trimit poza oke?
foaie*
daa
Vezi ca am editat respunsul..
De mai sus.