Răspunsuri

2014-02-19T13:48:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
B=380:5=76
a= 380 - 76 = 304 sau 76 x 4 = 304
Iti trebuia si metoda figurativa?
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T13:50:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I
b.I____I____I____I____I
 380:5=76 ( a)
 76x4=304 (b)
 Verificare : 304+76=380
17 4 17