Răspunsuri

2014-10-01T19:22:53+03:00
Mama are 30 de ani iar fiul 10. 
Intrebare : Peste cati ani fiul va avea jumatate din varsta mamei?
Raspuns: Peste 10 ani!
 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T19:27:30+03:00
Suma a 2 nr naturale este 192.
Aflati cele 2 numere stiind ca impartindu-l pe cel mare la cel mic obtinem catul 5 si restul 12.
Rezolvare:               +12
|-----|-----|-----|-----|-----|--------
|-----|
192-12=180                                                             N=30*5=150
180:6=30                                                                N=150+12
n=30                                                                      N=162
162+30=192
162:30=5 rest 12

Sper ca te-am putut ajuta! :)

2 5 2