Răspunsuri

2014-10-01T19:17:39+03:00
1. el face din tantar armasar
2. mama face de mancare.
3. daca iti mai faci temele la scoala vei primi o pedeapsa.
4. nu avem ce face in situatia aceasta
5. nu l-am putut face sa invete.
6. el a facut acest desen.
7. tocmai mi-am facut temele.
8. el face o casa.
9. el se face de ras.
10. el face haz de necaz.
sper ca te-am ajutat.


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T19:27:07+03:00
1. a-si face temele (a face=a rezolva)
2. nu l-a putut face sa manance (a face=a convinge)
3. Elina a facut acest desen (a face= a creea)
4. mama face prajituri (a face=a gati)
5. a face o casa (a face=a construi)
6. a face haz de necaz (a face=a-si bate joc)
7. a face bani cu carul ( a face=a castiga)
8. Marius isi face rost de pantofi (a face=a procura)
9. a-si face bagajele (a face=a pregati)
10. il face cu ou si cu otet (a face=a batjocori)
1 5 1