Răspunsuri

2014-10-01T19:11:41+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • MBB
  • Ambiţios
2014-10-01T19:14:30+03:00
Se egaleaza astfel, de ex:  N2 O5 + H2O = 2HNO3 , adica trebuie sa adaugi coeficientii necesari ca sa fie egale. In cazul de fata daca avem N2 intr-o parte, trebuie sa adaugam si in cealalta parte coeficientul 2 ca sa fie egale.
si cum le recunosc? Spre e exemplu am chiar exemplul dat de tine ,cum recunosc ce reactie este?
Exista 4 tipuri de reactii> de combinare, de descompunere, de substitutie si de schimb. Reactia ca exemplu pe care ti-am dat-o este de combinare, pentru ca are loc formarea unei substante compuse din cele simple
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters