Răspunsuri

2014-10-01T19:03:24+03:00
proprietati diferie: nu au aceiasi functie
Proprietatui comune: ca sunt lichide
19 3 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T19:11:58+03:00
Proprietati comune:  
- sunt lichide; 
- sunt diferite (dupa gust, culoare...); 
- au densitati diferite. 
Proprietati diferite: 
Alcoolul si apa sunt valotite (care se evapora usor la temperaturi obisnuite), dar uleiul nu este valotit. De asemenea, alcoolul este usor inflamabil. 
Sper ca te-am ajutat. Succes. :)


44 4 44