Scrieti sub forma de intervale multimile:
a)A={x apartine R|-1<x<4}
b)B={x apartine R|√2 <=x<=9}
c)C={x apartine R|-4<=x<=6}
d)D={x apartine R|0<x<=√3}
A da,ca sa stiti,<= inseamna mai mic sau egal :)

2

Răspunsuri

2014-10-01T18:47:02+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T18:48:23+03:00
A)x∈(-1,4)
b)x∈[√2,√9]
c)x∈[-4,6]
d)x∈(0,√3]
daca ai doar mai mic sau mai mare scrii cu paranteza rottunda adica ala nu se pune
daca ai ≤ sau ≥ atunci pui paranteza dreapta adica intervalul ajunge pana acolo si numerele se pun
4 5 4