1.Scrie numerele formate din :
a)douazeci de sute;douazeci de zeci si doua unitati;
b)douazeci de mii;douazeci de sute si douazeci de zeci;
c)douazeci de mii;douazeci de zeci si douazeci de unitati;
d)douazeci de sute;douazeci de zeci,douazeci de unitati.
2.Determina numarul abcd,stiind ca cifrele sale reprezinta numere impare consecutive.
3.Scrie numarul natural aabc,stiind ca literele reprezinta numere consecutive,iar suma lor este 15.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T18:44:37+03:00
1.a)222
b)2220
c)20220
d)2220
         
2.abcd=1357 sau  abcd=3579
         
3.aabc=3345
2 5 2
2014-10-01T18:48:44+03:00
A) 20.202

b)20 20 20 00
c) 2.020.020
d)202.020

2) 1357
 3)a+a+b+c = 15
3+3+4+5=15



2 5 2