Răspunsuri

  • sk8
  • Ambiţios
2014-10-01T18:37:11+03:00
A+b=195 => 4b+b=195 => 5b=195/:5 = > b=39
a:b=4 => a=4b => a= 39*4 => a=156
mai explicit va rog
deeci a+b=195 iar câtul lor este a:b=4. Dacă a:b este 4, asta înseamnă că a este de 4 ori mai mare ca şi b (a=4b). Ştiind asta, vom înlocui în relaţia dată noua valoare a lui a. (4b+b=195). 4b+1b=5b. Astfel încât, 5b=195. Ca să aflăm cât este b, împărţim 195 la 5 (195:5) şi ne dă 39. (b=39). Ştiind că a este egal cu b, pentru a-l afla pe a, efectuăm operaţia a= 39x4 şi ne va da a=156. Sper că de data asta ai înţeles, nu prea le am cu explicatul.
da multumesc
pentru nimic :3 succes în continuare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T19:09:11+03:00
A+b=195,a:b=4
4b+b=195
5b=195
b=39
a=195-39=156
marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns.multumesc!