Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T11:30:38+02:00
Cel mai mic număr este 12, cel mai mare 89, diferența lor este 77, mărită cu 22 este 99.
mersi...eu am crezut ca este 98 cel mai mare
În felul ăsta ar fi fost 10 și 98, diferența 88, după mărire 110
Dacă poți lua și descrescător, și 10 e din cifrele 0 și 1, consecutive :))
:))...da,da..neatentia..
Mda :)) Și graba (eu mereu am fost grăbit :)) )
2014-02-19T11:46:34+02:00
Cel mai mic nr de doua cifre consecutive este 12.

Cel mai mare nr de coua cifra consecutive este 89

diferenta 89-12=77
mareste cu 22 =77+22=99