Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T18:16:28+03:00

2(x-3)=216⇒ x-3=216/2⇒ x-3=108⇒x=108+3⇒ x=111

5-3x=x+1⇒ 5=x+1+3x⇒5=4x+1⇒5-1=4x⇒4=4x⇒x=4/4⇒x=1

280/x=155-85⇒280/x=70⇒x=280/70⇒x=4

2014-10-01T18:19:58+03:00
2(x-3)=216        5-3x=x+1           280/x=155-85
2x-6=216         5-1=x+3x           280/x=70 
2x=222            4=4x                   x=280/70
x=222/2           x=1                   x=4
x=111      
 Sper sa te ajute 
1 1 1