Am si eu nevoie de un referat legat de viata unui calugar va rog.

2
Viata in Biserica era foarte stricta . Era un loc foarte aglomerat si ocupat . Aveau servitorii pt. ca iei stateau cel mai mult meditand si rugandu-se .

In salonul de mancat
Calugarii nu vorbeau in salonul de mancat , dar in schimb scoteau semnale unul altuia . Nu mancau decat o data iarna si de doua ori vara . Calugarii nu mancau carne decat daca erau bolnavi .

In scriptorium
In scriptoriu erau scrise si ilustrate toate cartile si manuscrisele
. Calugarii le decorau cu frumoase desene nustiu daca e bine

Răspunsuri

2014-02-19T12:16:27+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T12:55:48+02:00
Viata unui calugar era foarte grea, deoarece trebuia sa renunte la casatorie, sa tina toate posturile, sa se lepede de toate lucrurile lumesti
Totusi un barbat alege singur daca vrea sau nu sa se faca calugar
Viata lor este cufundata in rugaciune si post
1 5 1