coeziune , comunicare eficenta, consens in luarea decizilor, distribuirea sarcinilor, intelegere, respectare, etc. etc. sper ca ti-am fost de ajutor

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T17:51:12+03:00
1. sa nu ne lovim
2. sa ne comportam civilizat
3.sa respectam decizia colegilor
4. sa ne consultam
Ms
cu placereâ
coeziune , comunicare eficenta, consens in luarea decizilor, distribuirea sarcinilor, intelegere, respectare, etc. etc. sper ca ti-am fost de ajutor
2014-10-01T17:57:29+03:00
Sa nu fim rai.
Sa ne ajutam uni pe alti.
Sa respectam regulile. 
Sa fim de acord fiecare cu un joc.
Sa ascultam fiecare alegere.
Sa ne respectam uni pe ceilanti.
Cuplcere!
1 5 1