Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T17:47:30+03:00
99-64=35    97-64=33  99-64=35    si la ultima nu teai exprimat corect...
3 5 3
2014-10-01T17:48:26+03:00
I. 99-64=35                                                                                                                      II. 97-64=30                                                                                                                    III.66-64=2


1 1 1