Răspunsuri

2014-10-01T17:40:51+03:00
A)19395+2278=21673              21673-2278=19395     
115867+13544=129411           129411-115867=13544
b)14806-6997=7809                  7809+6997=14806
228612-39824=188788               1888788=39824
c)335469+567813=903282        903282-335469=567813
425607-346938=78669              78669+346938=425607
ms ms ms
chear am nevoie
mssssssssssssss
nui pentru ce)))
Nu ai scris si proba!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T17:42:42+03:00
19.395+2.278=
=21.673
Proba:21.673-2.278=19.395

115.867+13.544=
=129.411
Proba:129.411-13.544

14.806-6.997=
=8.809
P:8.809+6.997

228 612-39 824=
=188.788
P:188.788+39.824

567 819+335.469=
=903 288
P:903 288-335 469=567 819

425 607 - 346 938 =
=78 669
P:78 669+346 938=425 607