Răspunsuri

2014-10-01T17:22:03+03:00
Carpatica pentru ca se afla Munti Carpati in tara noastra, danubiana pentru ca trece dunarea prin tara noastra si pontica pentru ca avem iesire la Marea Neagra ;) 
Mulțumesc mult de tot
Nu ai pentru ce ;) ^_^
Dar procentul de ocupare ai fiecărui element le știi? ?
Nu le mai stiu.. scuze
Ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T20:18:55+03:00
2/3 din Carpati se afla in tara noastra, 38% din cursul Dunarii adica 1075 km. Iar tarmul are 244 km de la Chilia pana in Vama Veche 
2 5 2