Răspunsuri

2014-10-01T17:08:35+03:00
Un tetraedu are 6 muchii deci o muchie va avea 24:6=4 cm

Aria totala a tetraedului este l^2 radical din 3
Aria totala va fi 4^2 rad 3 => Aria este 16 rad 3
Ai gresit impartirea: o muchie are 4 cm, iar aria totala este 16√3
mea culpa
ms ca mi-ai zis
np
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T17:16:39+03:00
Tetraedrul regulat are fetele triunghiuri echilaterale, si are 6 muchii egale.
=>lungime muchie=24:6=4 cm
Aria totala= l² √3= 4²√3=16√3
4 5 4