Răspunsuri

2014-10-01T17:12:56+03:00
5874=5*1000+8*100+7*10+4
24 136=2*10 000+4*1 000+1*100+3*10+6
275 384=2*100 000+7*10 000+5*1000+3*100+8*10+4
8 743=8*1000+7*100+4*10+3

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T17:16:46+03:00
5874=5*1000+8*100+7*10+4=58*100+7*10+4=587*10+4
24136=2*10000+4*1000+1*100+3*10+6=24*1000+1*100+3*10+6=241*100+3*10+6=2413*10+6
275384=2*100000+7*10000+5*1000+3*100+8*10+4=27*1000+5*1000+3*100+8*10+4=275*1000+3*100+8*10+4=2753*100+8*10+4=27538*10+4
8743=8*1000+7*100+4*10+3=87*100+4*10+3=874*10+3
2 5 2