Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T16:52:12+03:00
După opinia mea, scrierea unui jurnal poate fi un lucru bun, în unele cazuri chiar unlucru benefic, la adolescenți. Acest jurnal poate fi loc sigur unde poate să scrietoate problemele și secretele într -un mod foarte personal.În primul rând, mulți adolescenți simt căaufoarte multe „probleme” pe cap, deexemplu persoana adorată nu vorbește cu ei sau s-a uitat la o altă persoană, o lucrare nu areușit cum ar fi trebuit și așa mai departe. În astfel de cazuri un jurnal poate fi ca un prieten bun, chiar cel mai bun căruia îi pot spune totul fără frica ca acela o să comenteze sau o să zicăceva ce n-o să placă adolescentului. În al doilea rând, un jurnal este, de fapt, oformă de expunere, transmiterea a ideilor,stărilor sufletești al creatorului acestuia. De aceea în timpul scrierii jurnalului adolescentul îșiexprimă sentimentele în diferite moduri (poate să și experimenteze), într -un fel sau altultrebuie să-și formuleze propriile gânduri pentru a le putea pune pe hârtie.În așa fel tânărulînvață, dezvoltă o competență foarte importantă pe parcursul vieții. În concluzie, putem afirma că, într -adevăr, scrierea unui jurnal la vârsta adolescențeieste un lucru util. Prinacest mediu adolescentul poate să-și exprime pe sine însuși și, înacelași timp, să-și dezvoltă această capabilitate de exprimare.
78 3 78
2014-10-01T16:52:29+03:00
Scrierea unui jurnal...
Este foarte frumos sa iti scrii un jurnal pentru ca acolo ai toate momentele si clipele importante din viata.
Cand nu mai tii minte ceva cine te ajuta. jurnalul.
Dar stii ca. jurnalul este..secret.
Si pana la urma sa zicem ca ai scris multe caiete sau in agende (in ce vei vrea tu sa scrii) va trebui sa faci ceva cu ele sa le arunci, sa le arzi si asta. nu stiu cum va fi.
Asta este singurul lucru rau ...ca pana la urma va trebui sa faci ceva cu el.
19 3 19