Am nevoie de propozitii cu toate sensurile cuvantului "capra". Multumesc

2
pe '' capra din sala de gimnestica am sarit. el are doar o capra
in sala de gimnastica sarim peste o capra. ea este capra vecinului

Răspunsuri

2014-10-01T16:43:59+03:00
Eu am la tara o capra. Bunicul meu taie lemne pe capra
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T16:48:42+03:00


Capra a vazut un lup si s-a cataract pe o stanca.

La ora de sport am sarit la capra.

Da Anul Nou cativa copii au dansat capra.

Cand am fost in parc ne-am jucat capra.

Vizitiul era asezat pe o capra rosie.(scaun la trasura)

Am impacat si capra si varza( a multumi)


13 4 13