Buna! Am si eu nevoie de niste idei in legatura cu o compunere in care sa prezint o intamplare amuzanta petracuta la orele de sport!

2
Comentariul a fost şters
poti sa spui in compunerea ta ca un coleg a cazut in tomberon
da
la sfarsit poti pune ca inainte sa intru in clsa un coleg de al meu era ametit ca sa invurtit prea tare si a cazu in toberon

Răspunsuri

2014-10-01T16:17:50+03:00
Cum te jucai cu colegii tai volei...................
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T16:18:36+03:00
A fost hazliu, a fost frumos,mam distra, am jucat jocuri noi
daca vrei iti fac compunerea 
azi cand am avut sportul mai intai am facut exerciti si dupa domnul profesor nea lasat sa jucam ceva .eu si cu prieteni mei neam jucat prinselea cu glume,noi trebuia sa alerge cineva si trebuia sa vorbeasca ceva amuzant .colegul meu ..... trebuia el sa prinda asa ca el zicea multe glume haioase care ne faceam sa radem in toata sala de sport inca ne auzea domnul profesor.el veni la noi si
ne intreba cei cu glagia asta asa de mare,noi ii spuse ca ne jucam prinselea cu glume.domnul profesor se alatura si el cu noi si incepeam sa jucam .dupa o ora cand am intrat in clasa noi nu mai putea de ras.neam distrat atunci foarte bine am si ras neam si jucat
da
imi mai poti da idei te rog?