Biblioteca a patru scoli au impreuna 168.599carti.
Prima scoala are 112.130carti.In prima si a doua biblioteca sunt 125.442carti,iar in a treia biblioteca sunt 21.023carti.
Cate carti sunt in fiecare biblioteca ?

2

Răspunsuri

2014-10-01T16:19:18+03:00
-89,996 esta este raspunsul corect cred ca ai coplit gresit
De unde tia dat tie ata ,nam copiat gresit ,si se zice copiat , nu copilit ;)! Merci oricum
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-01T16:47:19+03:00