Răspunsuri

2014-10-01T15:56:32+03:00
18+2y=x
x+2y+13+5=x+x
24+5=2x
x=29/2=14,5
18+2y=14,5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T15:59:45+03:00
X+2y+13=24
x+2y=11
18+2y=x
x-2y=18
x+2y+x-2y=11+18
2x=29
x=29/2
2y=11-x
2y=11-29/2
2y=-7/2
y=-7/4
11 4 11
E CU 18+2Y+X SAU CU =X ?
uITE IL FACI SI PE ASTA ?
stiind ca 3x+6y+1 =43 ,determinati 6y +38+3x
3x+6y=42 ; 6y+38+3x=3x+6y+38=42+38=80
Si la prima daca este cu +x atunci este in felul următor : x+2y=11 ; 18+2y+x=18+11=29