Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T15:54:57+03:00
Divanul acesta este cel mai nou din magazin .
Aceasta galera este de pe timpuri stravechi .
Acest vizir este musulman . 
3 4 3
2014-10-01T15:55:02+03:00
… pica la loc intre perna si tablia de la pat da pe muchia divanului si da sa inceapa sa cresca puiul de cucui. Normalmente … tale ! Ma intorc si trec la restul de operatii ! Strang divanul desi as fi vrut sa il arunc pe fereastra ca m-a sucarit da si covorul 
Am fost si eu odata in galera si mi-a placut tare tare muult! 
M-am intalnit cu vizurul Nae Petrescu! ..